Sælg mere med en webshop

Vi kan hjælpe dig med at opbygge en webshop, der er skræddersyet til dine præcise behov og ønsker. Vores team vil følge dig hele vejen igennem processen for at sikre, at du er tilfreds med resultatet.

Med en moderne og brugervenlig webshop kan du øge salget og nå ud til flere kunder online. Lad os hjælpe dig med at realisere din vision for din virksomheds online tilstedeværelse.

Det skal være nemt at shoppe

Uanset om du driver en fysisk butik eller en online virksomhed, er det vigtigt at gøre det nemt for kunderne at shoppe. Med den stadigt stigende popularitet af online shopping kan du nå ud til nye kunder både i Danmark og i udlandet ved at tilbyde en webshop, hvor de kan købe dine produkter eller ydelser med blot et par klik.

Vi kan hjælpe dig med at opbygge en moderne og brugervenlig webshop, der er designet efter dine specifikke behov og ønsker. Vi sørger for, at din webshop er nem at navigere, hurtig at indlæse og sikker at handle på, så du kan levere den bedste købsoplevelse til dine kunder. På den måde kan du udvide din forretning og nå ud til flere potentielle nye kunder.

Forbind data med regnskab
og levering

For at optimere din virksomheds workflow, kan vi sørge for en integreret løsning, hvor dine salgs- og kundedata i webshoppen bliver overført til dit regnskabssystem og lagerstatus synkroniseres med lagerbeholdningen. Vi tilbyder også at udvikle specialtilpassede integrationer, hvis der er behov for det, så du kan få mest muligt ud af dine eksisterende systemer og undgå manuelle processer.

Sociale medier og feedback

I en stadig mere konkurrencepræget online verden er det afgørende at have din butik og produkter til stede på de sociale medier. Ved at have en online butik kan du nå ud til mange nye potentielle kunder ved at dele dine produkter og samtidig give dine kunder mulighed for at give feedback og anbefale dine produkter til deres netværk. Sociale medier er et effektivt værktøj til at opbygge loyalitet blandt kunderne og styrke din virksomheds brand.

Hjælp og Support

Når din hjemmeside eller webshop er lanceret, begynder arbejdet med at tiltrække besøgende, øge trafikken og konvertere besøgende til kunder. Det kan være en udfordrende opgave, især hvis du ikke har den nødvendige tid eller ekspertise til at vedligeholde og optimere din hjemmeside til søgemaskiner og sociale medier.

Derfor tilbyder vi en række services, hvor vi løbende hjælper med vedligeholdelse og optimering af dit indhold og din online tilstedeværelse. Vi er altid klar til at give råd og vejledning og besvare eventuelle spørgsmål, så du kan få mest muligt ud af din hjemmeside.

Disse ting skal der også være plads til

Tilgængelig på alle skærme

Vi udarbejder et moderne og responsivt design, så din nye webshop kan ses på alle skærmstørrelser.

Forbruget af internettet flytter i hastigt tempo væk fra den stationære computer og over på mobile enheder, og det kan få konsekvenser for din virksomhed, hvis hjemmesiden ikke kan bruges på en mobil eller tablet.

Det skal være nemt

Du behøver ikke en IT-uddannelse for at arbejde med din nye webshop. Du logger bare ind og går i gang.

Som udgangspunkt handler det blot om at indsætte tekster, billeder, produkter og andet medie for at vedligeholde din webshop, og det skal derfor ikke tage mere end 15 minutter at administrere. Resten har vi sørget for.

Plads til at udvides

Din nye webshop vil blive udviklet med internationale standarder, så det smertefrit kan udvides med ekstra funktioner når der er behov for det.

Bliver din webshop lavet med WordPress CMS vil du og dine medarbejdere nemt og hurtigt være i stand til at udvide hjemmesiden med nye funktioner via plugins og andre tilføjelser.

Ingen bindinger

Du betaler kun én gang for din webshop. Vi mener ikke, at du skal betale over flere år for en webshop, som du får lavet i dag.

Dog er der udgifter hos tredjeparter, da du skal have en indløsningsaftale og en betalingsgateway for at modtage betalinger.

Du ejer webshoppen 100%

Får du lavet en webshop hos os, så er hjemmesiden din. Dette gælder alle billeder, filer og data, samt design og tilretning.

Du kan derfor tage den med dig, og du har derfor mulighed for at andre kan arbejde med din webshop også.

Statistik på dine besøgende

Med statistik kan du optimere dit indhold, så dine besøgende får de rigtige informationer og kontaktmuligheder de leder efter.

Hvis der er behov for det, opsætter vi statistik og sporing af dine besøgende med værktøjer som for eksempel Google Analytics.

Sikkerhed og anti-spam

Vi sørger for at din webshop bedst muligt er beskyttet mod angreb og virusser.

Er der formularer til udfyldning, så hjælper vi med at opsætte anti-spam, så du ikke dagligt skal fjerne en masse spam-mails.

Hastighedsoptimering

En langsom webshop kan få konsekvenser for antallet af besøg og potentielle nye kunder.

Derfor går vi op i at lave simple, men flotte og hurtige hjemmesider, så hastigheden ikke påvirker dine brugere negativt.

Søgemaskineoptimering (SEO)

Det er super vigtigt at din webshop kan findes på søgeresultaterne hos f.eks. Google og Bing.

Vi sørger derfor for at din nye webshop er teknisk klar til at blive indekseret og fremvist på de forskellige søgeresultater.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan leverer jeg mine pakker?

PostNord, DAO, GLS… Det er ikke helt ligegyldigt hvem du vælger. Der kan være stor forskel på de priser du skal betale i fragt, afhængigt af mængden af pakker, størrelse på pakkerne, osv.

I bund og grund handler det om at tage kontakt til de enkelte firmaer og snakke om dine behov, så kan du få priser og herefter vurdere, hvilket transportfirma du ønsker at benytte.

Hvad så med domæne og hosting?

For at din webshop kan ses online, skal du have en hostingaftale hos en af de mange udbydere. Det er her hvor hjemmesiden ligger og det er også i mange tilfælde her hvor du kan få email, hvis du får brug for det.

Vi tilbyder ikke hosting, men hvis du allerede har en hostingaftale, så hjælper vi med at overføre din nye hjemmeside til din egen hosting.

Derudover skal du have et domæne (f.eks. www.dinvirksomhed.dk), som du skal købe og fornye årligt. Det handler bare om hurtigt at få registreret dit navn inden en anden tager det først.

Kan jeg sende tekster, produkter og billeder til jer, som i lægger ind på hjemmesiden?

Som udgangspunkt skal du selv indsætte indhold på din hjemmeside. Dette gælder tekster, produkter, billeder og videoer.

Vi vil gerne oplære dig eller en medarbejder i hvordan man administrerer sin hjemmeside eller webshop, og vi mener også at dette er den mest optimale løsning for alle parter i længden.

Hvis du gerne vil have at vi skal indsætte dit materiale på hjemmesiden, udarbejder vi gerne et tilbud på denne opgave ud fra hvor meget materiale der skal indsættes.

Vi opsætter dog relevante demosider med mumletekst og billeder på hjemmesiden, så man kan se det færdige designforslag.

Brug for hjælp til opdatering og vedligeholdelse af hjemmesiden?

Du kan tegne en service- og supportaftale hos os, hvor du løbende kan kontakte os med dine spørgsmål og få hjælp til hvordan du vedligeholder din webshop.

Vi sørger desuden også for at opdatere din webshop med fast interval. Det giver tryghed, at vide at du er i gode hænder med vedligeholdelse af din webshop.

Hvordan modtager jeg betaling?

Hvis du skal modtage online betaling på din webshop har du brug for en betalingsløsning. For at dine kunder kan betale med kreditkort eller MobilePay på din webshop, skal du have en aftale med en indløser.

Det er din indløsningsaftale, der afgør, hvilke betalingskort der kan bruges til betaling. Tag en snak med os for at høre nærmere om hvor og hvordan.

Er der brug for et nyt logo?

Hvis du står og mangler et logo, eller blot vil have moderniseret dit nuværende logo, så kan vi også hjælpe med det.

Logoet er, hvad du brander din virksomhed på og er også det, som vil være med til at give et førstehåndsindtryk af din virksomhed. Et godt logo fortæller den gode historie om din virksomhed, og derfor er det vigtigt med et professionelt designet logo, der repræsenterer din virksomhed bedst muligt.

Læs mere om hvordan du kan få udarbejdet et professionelt logodesign, der afspejler din virksomheds værdier.

Skal der tages nye billeder?

Det er ikke helt ualmindeligt, at når der laves en ny hjemmeside, så er det også tiden til at få frisket op på billeder af virksomheden, produkter og måske de ansatte.

Vi arbejder sammen med flere professionelle fotografer og derved kan vi tage nye billeder til hjemmesiden og andet materiale. Billeder har en vigtig rolle for at skabe det rigtige udtryk og værdi. Tag fat i os for at høre nærmere om mulighederne.

Hvordan gør jeg shoppen mere synlig på søgeresultaterne?

I en meget konkurrencestærk online verden, er det absolut nødvendigt, at din webshop er søgemaskineoptimeret. Når det kommer til online markedsføring, er det ikke nogen hemmelighed, at synlighed er et af de vigtigste elementer.

Så hvis du godt kunne tænke dig at få flere kunder ind i din forretning, så er det en rigtig god idé at overveje muligheden for at få lavet professionel søgemaskineoptimering (SEO) for din virksomhed.

Tilmeld dig nyhedsbrevet for at modtage vores blogindlæg direkte i din indbakke én gang om måneden.

Vi spammer ikke!
Du kan afmelde dig når som helst 🙂

Lad os hjælpe dig med dit næste projekt!

Uanset hvordan og hvorledes vi kan hjælpe dig, så er vi klar til at tage snakken med dig. Udfyld formularen eller giv os et kald på +45 42 90 42 72 og snak med os omkring din opgave.